Yazı Arama Motoru Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

Şifre:


Bilgin Gökberk

Bilgin Gökberk

Mail Gönder
Sistemdeki Toplam Yazı Sayısı: 118
Bilgin Gökberk TÜM KÖŞE YAZILARI

TC kadını

18.04.2014

Lafı dolaştırmadan...Direkt girelim.Bu ülkede kadınsan.Yanmışsın.Cumhuriyet kadınıysan...Zaten yanmışsın.* * *Bu millet son yıllarda...“Kadınlar iş aradığı için işsizlik yüksek” diyen bi bakan’ı da gördü...Kendisinden iş isteyen kadına “Evdeki işler yetmiyor mu” diyen bi bakan’ı da...“Tecavüze uğray...

1 no ne diyorsa o

11.04.2014

YENİ Türkiye diyor ki;1- Naap yap.Vur kır parçala...Topla, çıkart, çarp...Böl.Naparsan yap.Yeter ki iktidarı kap.2- Nolursan ol.Nerde, kimle hangi boş beleş işlerin içinde olursan ol.Yeter ki 1‘inci ol.Yeter ki iktidar ol.* * *3- Naap yap.3 çocuk filan yap.Bişey yap.Naparsan yap.Yeterki 1 no’nun yan...

Aynı tellak aynı hamam

04.04.2014

Oy’ları pazar attık.Bugün cuma.Hala sayamadık.* * *Az saydık.Çok saydık.Yanlış saydık.Eksik-fazla saydık.Hiç saymadık.Bi türlü doğru, dürüst sayamadık.* * *Üstelik...Bu durumdan rahatsız olmadık.Utanmadık.* * *Millet dedi ki;Aynı berber’e...Aynı traş’a...Devam.* * *Aynı kese’ye aynı tas’a aynı kurna...

Kuş muş

28.03.2014

KUŞ’a gelicem.Önce aslan...* * *500 yıllık bi eğitim kurumundan geliyoruz..Tahsilliyiz  mahsilliyiz ...Aristokratız, avrupalıyız...Aslanız , kaplanız ...Batıya açılan pencereyiz...Filan..Diyeceksin.* * *Yaşın 100...Havan 1000 olacak.* * *Başkanın dünyanın önemli iş adamlarından... Onursal başkanın ü...

Bikaç tape

21.03.2014

-Alo Bilgin-Emredin efendim-Hans ben ya ne emredini-Ay sen misin ödüm şaaptı valla-?-Telefonu bi da böyle şaapma nolur-Nasıl şapmim -Ne bilim hep aradığında hallo mallo diye şaapardın aniden öyle ‘alo Bilgin’ filan diye şaapınca-?- O zannettim valla, şaapıyordum az kalsın-O kim-Dur kapat bi bardak s...

Şakül

14.03.2014

Cmylmz ‘memleketin şakül’ü kaymış’ demiş.***Yetenek böyle bişey.Hele ‘over yetenek’sen...Hem bişey diyorsun.Hem de hiç bişey demiyorsun.Bi daha bişey demeden bişey demek isterse...Şiraze’yi de kullanabilir.BİLİC’İ BIRAK ŞAKÜL’E BAKBilic..Cv’si zaten bize ters...***Avukat, müzisyen, 4 dil’li, sağcı d...

Fifty fifty

07.03.2014

Bİ yerde bi şeyler yiyip 1-2 duble ayran içiyoruz.Tivi’de milli maç var.İçerde de 30-40 kişi...Ben dahil, bakan yok.***Gol attık.Haberi olan yok, kim attı soran yok.Maç bitti.Kaç kaç bilen yok.Yenmişiz.Sallayan yok.***Biri, bunlar şimdi prim filan da alırlar dedi.***Haklı.Ülke bitmiş, okeye dönüyor....

Ülke 1 kahraman arıyor

28.02.2014

Lafı dolaştırmadan net yazalım.* * *Semih yalan söylemedi.Doğruyu söyledi.Olay oldu.* * *Taraftarı, yöneticisi, ailesi onla gurur duyduğunu söyledi.Kulübü Semih’le uzun süreli sözleşme yapılacağını açıkladı.Gs’da kalmalı ve kaptan olmalıydı.Bi sürü kurum, kuruluş kulüp filan tebrik etti.Olimpiyat ko...

Bilgin Gökberk adlı yazarın, bu sitede yayınlanan tüm köşe yazıları sadece yazarı ve yazıyı yazmış olduğu kurumu bağlamaktadır.